sâmbătă, 9 octombrie 2010

Scenariul "La frontiera" a fost scris la Nice



Nice - Coasta de Azur



Cannes - cu cel mai cunoscut bulevard. Cel al filmului!

Scenariul "La frontiera" a fost scris de Catalin Dupu mai departe...
"La Nice, Franta, am scris scenariul pentru noul film. L-am schitat in tara, in aeroport am asezat scenele iar la Nice am definitivat dialogurile. Ciudat, intr-o tara capitalista sa scrii despre comunisti. Dar, asta e. In timp ce scriam, ma gandeam la aceasta situatie. Filmul va fi unul document iar despre aceasta vom vorbi mai incolo. Ideea de a face un film cu o astfel de tema a prornit inca din 2004 dar alte subiecte au avut prioritate. Am fost deja intrebat de ce doar pana in 15 minute. Atata a fost comanda, insa mai bine esente decat supe... Multumesc de asemenea lui EC, FM, DB si IP pentru cerinta ca Surprize in lant sa fi avut un final mai lung. Acolo ne-am ferit de siropel. Omul iesise din inchisoare si nu putea merge la restaurant. Ma bucur sa aud ca lumea a venit in numar mare sa vada si in aer liber filmul, concurand cu productii... M-as bucura ca intr-o zi sa avem si noi un buget serios de film, adica 250.000 de euro. oficial. In God we trust."



Emisiunea "Panoul de onoare" de la RadioFiladelfia.ro va prezenta in curand interviuri speciale cu oameni implicati in transportul de Biblii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu