duminică, 4 august 2013

“Am citit cartea de doua ori!"


  “Am citit cartea de doua ori!” a marturisit un cititor despre cartea Cine stie ce aduc zorile? Multumesc acelora din tara si SUA, care mi-au scris si transmis parerile lor si incurajarile referitoare la carte. Urmatoarea prezentare a cartii va fi la Tarmul de Aur 2013, in 18 august.
In cartea “Cine stie ce aduc zorile?" pe care am publicat-o in luna mai, cititorii gasesc 33 de povestiri si istorii adevarate. Lucrarea a aparut la Editura “Cetare”, Deva. Pana acum am mai publicat: Povestiri din zăpadă, Întâmplări din anul 2000, Amintiri din copilăria vedetelor, Dragoste Crucificată, E-mail-uri către Paradis si De ce bat clopotele de Crăciun ( doua editii). Debutul a fost in 1999 cu "Povestiri din zăpadă", eveniment reflectat si de ziarul "Ziua". Cartea se poate comanda la birouapv@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu