joi, 9 februarie 2012

Idee de emisiune TV



Scriu rar chestiuni personale si nu prea, ca de e mai bine asa. Dar ma bucur sa aud si sa mi se confirme ca apare o emisine la un TV dupa ce am dat ideea si adordarea lucrurilor. Dar inima imi creste si mai tare, atat cat poate si ea, cand stiu ca ele sunt si in Arhiva Minunilor Bunului Dumnezeu.
Trecand la alte fatele ale Lucrarii, am acolo un gram de multumire ca actiuni de-ale noastre s-au transformat local in proiecte pentru altii.
Si cand membrii echipei se suparau ca ideea apare "originala" si la altii, le-am spus ca e treaba lor, nu a noastra. E ceea ce vor justifica, Undeva, Candva...
Am zis-o si am scris ca la randul meu am fost influentat de mari oameni, unii inca in viata, adevarati Slijitori ai Cerului.
Multumesc acelora care imi spun ca asteapta vesti, intr-o forma sau alta, cu ceea ce se realizeaza spre Gloria Bunului Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu