marți, 13 decembrie 2011

STIRILE NENOROCIRII



Tragedii dupa tragedii in tara. De la 17.00, stirile groazei au trecut la 19.00 si 20.00. Crimele, rapirile, jafurile in stil mare cresc la numar si sunt implicati multi.
Alarmant. Unde sa te duci? Cine te apara? Unde este Romania crestina? Unde sunt pacea, linistea si prosperitatea? Cozile la biserici, la ce bun? Si de care?
Unde este relatia reala de credinta intre Dumnezeu si roman?
Multi imi spun: Unde ne vom creste copiii? In ce tara vom trai?
Pistolarii si cutitarii de Romania ingroasa stirile nenorocirii.
Ei pun viata in primejdie a multora. Uita ca viata e un dar. Uita ca toti vom pleca intr-o zi de pe acest Pamant si vom da socoteala de tot ce am facut!
Rau pentru rau e rau. Raul se plateste.
"Plata pacatului este moartea." scrie Sfanta Carte Biblia.
Romani, sa traim decent.
Sunt cateva intrebari pe care unii trebuie sa si le puna pentru a nu intra in gura lupului:
- cine sunt prietenii mei cu adevarat?
- daca e de mers undeva, pentru ce si cum?
- cata siguranta am ca ma mai intorc?
- cine din familie stie unde sunt?
- de ce sa n-am curajul sa recunosc daca ceea ce fac simt ca nu este bine, chiar injositor?
Decenta inseamna si respect. Grav este daca nu renuntam la violenta. Ea atrage si mai multa violenta. Finalul tragic pentru toti. Doamne, numai Tu ne poti trezi! Te rugam, ajuta-ne!
Respect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu