joi, 8 septembrie 2011

As strange langa mine




as strange langa mine toti prietenii din lume
si cocotati deasupra Pamantului
am sta la un ceai,
povestind din trecut
am rade cu pofta
de toate facute
si-am plange cu lacrimi
din valul Hawai

la fel ca si astazi,
odata ucenicii
i-au spus plin de farmec
Mai Marelui Isus
sa sada cu ei, asa in colibe
si niciodata de-atunci
sa nu fie apus…

dar m-am trezit din visarea albastra
in zgomot modern de venin
si-am inteles ca odata
va fi ca-n balada
vom sta Fata-n Fata
cu Domnul Isus
si-atunci vom vedea Vesnicia curata
cu prieteni si fapte
descrisa in taina
de cei ce-au Apus


Extemporal la iubire, Catalin Dupu

2 comentarii:

  1. Mirific.
    Ma bucur din toata inima ca am avut ocazia sa cunosc acest minunat om. Numai bine, si va reasteptam cu drag la Corbu.

    Cu drag, fata din Corbu, Alexandra-eseista, care dorea foc de tabara.

    RăspundețiȘtergere
  2. Alexiaa, ma bucur sa aud vesti de la tine. Cautam cu totii sa facem Binele.

    RăspundețiȘtergere