miercuri, 3 august 2011

Choose your God?



Choose your God sau Alege-ti Zeul sau Dumnezeul este provocarea lansata de un joc pe net. Nu mai spune? Alege-ti Dumnezeul? Care, pe cei din acea imagine? Niste plasmuiri, chipuri umane sau, in fine, inventii omenesti? Da, lumea "spirituala" atrage - vezi Harry Potter, vrajitoarele, aparitiile etc.
Alege-ti Dumnezeul? De ce, daca unii spun ca nu exista? Oricum plasmuirile oamenilor n-au nimic de-a face cu Unicul Dumnezeu.
Insa e mai mult decat necesar sa ne gandim azi care e relatia mea cu Domnul Dumnezeu, Creatorul. In Biblie, scrie foarte clar cum stau lucrurile la acest capitol: "Să nu-ţi faci chip cioplit, nici vreo înfăţişare a lucrurilor care Sunt sus în ceruri sau jos pe pământ sau în apele mai de jos decât pământul. Să nu te închini înaintea lor şi să nu le slujeşti; căci Eu, Domnul, Dumnezeul tău, Sunt un Dumnezeu gelos, care pedepsesc nelegiuirea părinţilor în copii până la al treilea şi la al patrulea neam al celor ce Mă urăsc, şi Mă îndur până la al miilea neam de cei ce Mă iubesc şi păzesc poruncile Mele." (Exodul 20. 4-6)
Alege-L pe Dumnezeu azi, acum. Vesnicia noastra depinde de El. Noi trebuie sa ne hotaram cui vrem sa slujim? Unde dorim a ne petrece vesnicia. Si, da, Viata vesnica exista!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu