marți, 19 aprilie 2011

"Eu si orasul meu" - concurs de fotografie

O editie speciala pentru toti ascultatorii




Miercuri, 20 aprilie, de la orele 20.30, in cadrul emisiunii Preferinte muzicale, realizam live o editie speciala pentru toti ascultatorii RadioFiladelfia.ro! Mihai Dragoman si Catalin Dupu, timp de 2 ore, vor interactiona cu dvs, se vor face dedicatii, vom oferi detalii legate de lucrarea RF, se vor face donatii si ne vom reaminti de cele intamplate in Saptamana Patimilor. Haideti impreuna sa intelegem mult mai bine ca avem un Mesaj de transmis. Este Isus Hristos cel Viu! Dumnezeu sa ne binecuvinteze pe toti!
-----





























"Eu si orasul meu" este un concurs de fotografie si pentru tine! Ne trebuie una sau mai multe fotografii cu tine si ceva... din orasul tau. Tu si... ce vrei tu! Fotografiile se trimit digital la adresele redactie@radiofiladelfia.ro sau birouapv@yahoo.com
Perioada de concurs 31.03.2011 - 28.04.2011.
Se ofera 3 premii! Plus, marele premiu, o MARE SURPRIZA!
Organizatori: Centrul Arta pentru Viata & RadioFiladelfia.ro.
Premiantii si participantii se anunta in Expresul de Filadelfia din 28.04.2011.
Succes!

2 comentarii:

  1. Eu nu voi avea acces la internet saptamana aceasta. Daca se intampla sa fiu printre castigatori, ma puteti anunta printr-un e-mail? Danke!
    - Lala

    RăspundețiȘtergere